ריהוט גן לחורף – מהחצר האחורית של עולם האופנה

כאשר אנו משקיעים בגינה ובחצר שלנו לאורך כל השנה, חשוב לנו לקבל ממנה את השירות למענו רבים מאיתנו מטפחים אותה, ליהנות מיופייה גם בעונות קרירות. מיטב מעצבי העילית ומעצבי היוקרה, נכנסים לעשות סדר בחצר האחורית שלכם ומעניקים לכם פתרונות ענפים במראה מרשים גם בעונה הקרה, לשימור המראה האלגנטי וההנאה ממנו.

האם ישנה אפשרות לשמר את הצמחייה, גם בימים מעוננים? האם ישנן חלופות לצמחיית הקיץ? האם ישנם חיפויי גינות וריהוט, בעלי מראה וסגנון נאה המאפשרים לא רק הגנה אלא גם עיצוב בעל נראות אסטטית? וכיצד ניתן לחמם את החצר בעונות הקרירות ועדין לשמור על אלמנט האסטטיות והמראה היוקרתי?

שאלות טובות ורבות, המהוות אתגר פשוט יחסית ומענה קל במיוחד אשר קיים בעולם אופנת עיצוב הנופים והגינות מזה שנים לא מועטות בעשור האחרון.

חיפוי רהיטים ארעי מעוצב – המראה היבש

אפשרויות החיפוי והקירוי הארעיים, ניתן לראות בגינות רבות בחורף ואפילו בקיץ לצורכי הצללה ולצורכי עיצוב, בניית גזיבו נייד, קירוי זכוכית או קירוי ברזנט מעוצב הם רק קומץ קטן מהאפשרויות אותן ניתן ליישם בעת חיפוי הריהוט וחיפוי הגינות בעונת החורף. על אף השם הזמנים שלהם, מוצרי קירוי/חיפוי גינות ניידים/ארעיים מקיימים יתרונות רבים בכל עונות השנה ומפאת ייחודיות העיצוב שלהם נשארים זמן רב לאחר תום החורף. החיפויים שומר על הריהוט הרגיש ללחות, שומר על הריהוט בפני לכלוך ואבק הגשמים ומשמר את המראה וניקיון הגינה לאחר ימים סוערים במיוחד.

נדנדות לגינה

נדנדות לגינה

שומרים על פרחי הגן – שימור מלאכותי לצמחיית הגן

מעבר לקיומה של צמחייה המתאימה, הנמצאת בשיא פריחתה ועונת פריחתה בתקופת החורף, יש מה לעשות על מנת לשמר את הצמחייה הקיצית. בעונת החורף צמחיית הקיץ נוטה להסגר עד בוא האביב והקיץ כתוצאה מהצורך באור רב במהלך שעות היום ושעות שמש מרובות בכדי שימשיכו ללבלב ולפרוח. הצבת קמינים ותנורים מיוחדים, לצורך שימור הצמחייה מיועדים לשמירה על בריאות הצמח ומעניקה אשליה של אור שמש טבעי. קיימים קמינים ומקורות אור וחום ייעודיים המשמשים למטרה זו בדיוק.

יחד עם זאת, תוכלו לתת לצמחיית הקיץ שלכם לחזור לחיים במועדם הטבעי במעגל החיים והטבע וכדי לשמור על גינה פורחת ומרשימה לשתול גם צמחיית חורף אשר אינה זקוקה לאור שמש רב, . צמחי גינה ונוי הנמצאים בשיא פריחתם מאופיינים בשורשים חזקים במיוחד , הם אומנם משילים את השכבה ועלי הכותרת, העליונים אך עמידים בפני קור ובעלי נתוני שרידות גבוהים במיוחד במהלך תקופות הקור, צמחים כמו :צמחייה ירוקה, פרגים, כובע הנזיר בעל מראה צבעוני וייחודי, עצי זית ועוד.

קמינים חיצוניים לחימום (ועיצוב) האווירה

קמינים חיצוניים משווים אווירה רומנטית ומרגיעה המאפשרת שהייה נעימה ונינוחה בחצר גם בעונת הסתיו והחורף, ישיבה בתוך גזיבו מקורה ובעל אלמנט הגנה בפני מי הגשמים והצבת קמין גז בתוך המבנה יאפשרו לכם ליהנות מאוויר נקי מבלי לוותר על החימום. הגשם מטפטף אבל זה לא אומר שאתם צריכים להיות סגורים בבית, פתרונות פשוטים ואפילו חסכוניים כמו זה, נפוצים במיוחד בגינות פרטיות ומעניקים חורפים יבשים במראה אופנתי וייחודי.

המאמר נכתב על ידי דודי ברפמן מבית חברת א.ברפמן קמינים 

כתיבת תגובה