כיצד חידוש ריהוט גן מעץ ישפר את מראה הגינה

ההחלטה על שיפוץ הבית צריכה לכלול גם את הגינה. כידוע, ההשקעה בשיפוצים היא לטווח ארוך ולא לטווח קצר, ולכן כדאי לשפץ את הגינה ולחדש את ריהוט הגן העשוי עץ. רכישת ריהוט גן מעץ תהפוך את הגינה שלכם לחדשה תוך זמן קצר. מה כולל חידוש ריהוט הגן?

ריהוט גן סט הוואנה

סט הוואנה מבית בלקוני ריהוט גן

 חשיבות השיוף

השלב הראשון בחידוש מראה הגינה הוא שיוף העץ. למעשה, בעת תהליך השיוף יוצרים בסיס חדש לעבודה עם העץ. בעת השיוף מחזירים את הריהוט למצב הגולמי וניתן לעשות איתו כל דבר. השיוף נעשה באמצעות נייר שיוף או נייר זכוכית, על מנת להוריד את השכבה העליונה שנפגעה מפגעי מזג האוויר. פעולת השיוף תחזיר את העץ למראהו הראשוני.

 שלב הצבע

השלב השני בחידוש ריהוט מעץ כולל צביעה. בעת צביעת העץ יש אפשרות למהול במים כל צבע ולצבוע את העץ שעבר שיוף. הצביעה תעניק לעץ מראה מהודר.

ניתן להבחין בין שני סוגי צביעה: צביעת שטיפה: צביעה כזו מתאימה כאשר מעוניינים לשמור על מראה העץ ולצבוע אותו בכחול למשל.2. שטיפה רגילה: בעת שטיפה רגילה הריהוט לא שומר על הטקסטורה שלו, אך יצבע בצבעים שונים.

כדי להשיג את התוצאה הרצויה, כדאי להקפיד על צביעה חלקה ואיטום,על מנת לא לגלות את גווני הצבע הקודם שהיו לריהוט. כמו כן, צביעה לא מקצועית תיצור טיפות טבע של העבודה הקודמת.

מריחת לכה

השלב האחרון במסגרת חידוש ריהוט גן הוא מריחת לכה על גבי ריהוט גן. השלב הזה חשוב במיוחד, היות והלכה מסייעת בהגנה על העץ מפני פגעי מזג האוויר. מריחת לכה היא שלב חשוב בעת שיפוץ ריהוט גן, זאת מכיוון שהשכבה הסופית על הלכה מהווה שכבת הגנה על הריהוט.

כתיבת תגובה