כיצד תביאו את אווירת החופשה הביתה?

החלטתם להשתדרג ולהוסיף פינת זולה לחצר. לא בכל הבתים ניתן למצוא פינת זולה לחצר, ולכן כדאי להקדיש מחשבה לבחירת פינה שתאפשר לכם ליהנות ממראה החצר. פינת זולה בגינה מאפשרת לאנשים לנוח מחיי השגרה וליהנות מהיתרונות הרבים של גינה בבית. האווירה בפינת זולה היא אווירה שונה, המאפשרת להתרווח ולהירגע. אם תמיד חלמתם להביא את אווירת החופשה הביתה, עכשיו יש לכם הזדמנות לעשות זאת. 

 אלטרנטיבה לפינת הישיבה המסורתית

בעקבות התפתחות תחום עיצוב הבית, רבים החלו להשקיע בעיצוב הגינה ובבחירת ריהוט גן מתאים לגינה. פינת זולה הינה פינה העשויה מעץ אשר מהווה אלטרנטיבה לפינת הישיבה המסורתית. הביטוי פינת זולה מעלה אסוציאציה של חופשה בסיני, ובעבר היה ניתן למצוא פינות זולה בסיני או במקומות אחרים, אך כיום ניתן למצוא פינות זולה בבתים פרטיים. זולה אמיתית אינה מרשימה ללא  פופים וכריות אותם אביזרים שהופכים את פינת הישיבה למקום נוח. את הצבעים ניתן להתאים לפי הטעם האישי.

ריהוט גן סט מילאנופינת זולה בחצר בבית פרטי ברמת ישי

בשונה מרהיטי גן אחרים, עיצוב פינת זולה מצריך בחירה נכונה של גווני הריפוד, הרי ידוע שצבעים משפיעים על האווירה של החלל בחוץ. כאשר רוצים ליהנות מחוויה מיוחדת,יש צורך להביא בחשבון את השטח העומד לרשותכם ובהתאם לכך לתכנן את פינת הזולה.

כנסו לאתר הבית של בלקוני לצפייה במגוון מוצרים איכותיים לחצר ולגן: http://www.balconygarden.co.il/

 עיצוב זה לא הצד החזק שלכם?

מ מכם שאינו מצליח ליצור עבורו את פינת הזולה המושלמת,יכול לרכוש פינת זולה מוכנה מראש. רכישת פינת זולה באחת החנויות תאפשר לכם ליהנות מפינת זולה מוכנה ללא מעורבות בעיצוב. תוכלו לרכוש פינת זולה וכוללת יחידה של שולחן לקפה.

פינת קפה היא פינה חיונית למדי שתאפשר לכם להתעורר בקלות משנת הבוקר או מנמנום בשעת בין ערביים. כל מה שאתם זקוקים כדי להפוך את פינת הזולה למקום בלתי נשכח הוא כמה כוסות קפה קטנות

סט אגאו פינת זולהפינת ישיבה בחצר בית פרטי

פינת זולה יוקרתית בחצרפינת זולה יוקרתית בחצר

כתיבת תגובה